Schema wijziging - Reisverslag uit Chengdu, China van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu Schema wijziging - Reisverslag uit Chengdu, China van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu

Schema wijziging

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Gert-Jan en Anita

23 Februari 2007 | China, Chengdu

Lieve allemaal, er gebeurt zoveel en wij willen
het zo graag met jullie delen dus val ik iedere avond weer op de compu. Is trouwens hier gewoon voor nop in ons Guesthouse. Wij hebben van onze guesthouse meneer Sim en zijn staff kookles gekregen en het later allemaal lekker opgegeten. Kregen bier en thee van hem erbij. Verder wilde hij graag de Opera voor ons betalen maar dat vinden wij te gek dus heeft hij de taxi voor ons geregeld en die stond na de Opera gewoon nog op ons en een stel Fransen te wachten. Wij zijn gaan lopen genieten van een zwoele avond.
Vrijdag 23e zijn we met de taxi die per uur werd betaald dus op ons wachtte naar de panda's geweest. Echt ongelofelijk lief die kleintjes en die grote zijn echt niet zo wit als je zou denken. Er waren er daar nog best veel die ze in een mooie omgeving verzorgen.
Later op de dag uitgenodigt voor een vegetarische lunch door onze guesthouse meneer hij moest en zou toch iets aan ons geven dus hebben wij dankbaar gebruik van gemaakt.
In de middag alle kruiden gekocht die wij gister gebruikte bij het bereiden van de maaltijd.
Je wilt niet weten hoe Lia haar koffer gaat stinken want die vliegt zaterdag naar NL en komt JA ECHT zondag weer terug. Weekendje Amsterdam dus. Wij gaan niet naar Tibet, details volgen geen vlucht meer maar een trip door de bergen van 900km in een luxe car met chauffeur. Dus weer genieten.

Liefs van ons alle-4. En China als het effe kan DOEN!!!!

• 23 Februari 2007 - 20:45

Ineke:

We genieten van al je verhalen. Kamikaze is Japans! Veel plezier en kijken uit naar het volgende verhal. Liefsx

• 24 Februari 2007 - 00:06

Pauline & Sjoerd:

Wat herlijk om te horen hoe jullie genieten. Leuk dat jullie met de plaatselijke bevolking zo ingeburgerd ben - KOOK les- te gek. Nu op naar Tibet. Groetjes, ook voor Lia & Huub en heel veel liefs

• 24 Februari 2007 - 00:13

Pauline & Sjoerd:

Net bericht gelezen alweer en gemerkt dat ik de wordje NIET heb gemist! Niet naar Tibet maar wel door de bergen. Ook prachtig.Tibet bewaar je dan voor volgende keer!

• 25 Februari 2007 - 13:04

Anneke:

Jullie zijn nog niets eens een week weg en nu al zoveel beleefd! Hoop de laptop mee te nemen naar France zodat ik jullie kan blijven volgen. Liefs Ann

• 25 Februari 2007 - 14:58

Bas En Tamara:

Hi anita en ger dat klinkt allemaal super. Jullie hebben het echt prima naar jullie zin daar he tussen de chinezen he. Toe maar een eigen chauffeur die jullie 900km de bergen door rijdt!! Maar een vegetarische lunch komt me niet echt chinees voor volgens mij eten ze daar alles wat kan lopen, delicatesse de sint bernhard.......aaah. we gaan vanmiddag op weg naar vuurland keep in touch bas en tamara xxx