De foto's!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu De foto's!!! - Reisverslag uit Chengdu, China van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu

De foto's!!!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Gert-Jan en Anita

07 Maart 2007 | China, Chengdu

Bij het vorige bericht zijn eindelijk de FOTO'S geplaatst. Geniet ze.

Ook hier is het trouwens kouder aan het worden maar geen slecht weer. Handschoentjes aan en gaan. GJ en Huub zijn vandaag alleen op stap gegaan. Met de bus naar irrigatiesysteem alleen dat hebben ze nooit gevonden. Wel met verrot kabelbaantje vrij hoog gegaan. Bodem van liftje kon je doorprikken. Ik had rustdagje. Heb je ook af en toe nodig.
Gister vermaakt op een antiekmarkt. We zullen de markt wel hebben verpest want iedereen wilde aan ons verkopen. Dus wij hebben te veel voor eea. betaald. Maar wij vonden de prijs okay en zij hadden een goeie dag.

• 07 Maart 2007 - 17:01

Truus:

Hoi lieverds,

Enig om jullie foto's nu al te zien!!! Wat is de compu toch een ideale uitvinding en Anita wat doe je dit toch leuk allemaal, ik geniet ervan!! Gisteravond had ik al van Lia heel veel gehoord natuurlijk en dan is het mooi om b.v. een foto te zien van die babypanda Jullie nog een paar héle fijne dagen!!!
    Knuf Truus

• 07 Maart 2007 - 18:31

Os:

Geweldige reis!!! Buiten de geeikte paden. Daar houden we van. Wil snel de verhalen horen van je Anita bij etentje bij mij. Groeten ook aan GJ. Liefs en blijf genieten daar!!

• 07 Maart 2007 - 20:46

Ineke:

Genieten van de prachtige foto's en de avontuurlijke verhalen. Reuze bedankt! Nog heel veel plezier met veel liefs van ons uit NZ!

• 08 Maart 2007 - 07:39

Jasba & Jesse:

Hey GJ , Anita , Huub en Lia.

Zo te zien bevalt het allemaal prima in China. Het roggelen , spugen ,geen engels dat went, maar die toiletten! Elke keer denk je dat je het ergste heb gehad maar dan...
    Schitterende foto s hebben jullie gemaakt, ik zie dat jullie genieten!!
    Leuk die baby panda , in juni waren er geen ,you are lucky!!!!
    Geniet ervan , dikke kus uit Thailand
    Jasba en Jesse

• 08 Maart 2007 - 23:11

Peter En Edith:

Wij komen net thuis van de marokkaan, ook lekker eten maar jullie verhaal slaat natuurlijk alles.Wat kan je in een paar dagen fantastische ervaringen opdoen van doodsangst tot euforie.
    Heerlijk he zo'n vakantie.

liefs peter en edith