Ja er zijn VEEL chinezen - Reisverslag uit Chengdu, China van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu Ja er zijn VEEL chinezen - Reisverslag uit Chengdu, China van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu

Ja er zijn VEEL chinezen

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Gert-Jan en Anita

22 Februari 2007 | China, Chengdu

Lieve allemaal, het gaat heel erg goed met ons. Wij zijn super verwend door Lia op de KLM vlucht.Wij zaten bij het stijgen goed voorin. En even later werden wij opgehaald om in de business te komen tijdens de rest van de vlucht. En dat was heerlijk. Goed voor de vliegangst. En super verwend. Het toestel was maar met 80 man gevuld en wij zaten alleen maar met vrienden van collega's van lia en Huub super verwend te worden. Een voor ons ongekende wereld. We hadden een tv/film scherm in de stoel en hebben allebei Nachtrit gezien Huub heeft genoten van Zwartboek. Verwend met een KLM huisje (voor intimie die weten waar dit over gaat) Het kan echt niet op in de business, als ik de poen zou hebben nu dan weet ik het wel Bij aankomst verstaat dus echt geen mens je meer. En dat is even wennen. Ga eens met de taxi die rijden als... rechts inhalen met sigaret in de mond en de telefoon aan het oor en alles gaat onvoorstelbaar goed. Zelfs helemaal op de linker baan inhalen iedereen wijkt uit. Leuk hoor.
Nu had ik al beloofd dat ik digibeet ben dus tik ik dit verhaal voor de 3e keer dus nu ga ik het erop zetten en probeer zo snel mogelijk weer een verhaal erop te zetten voordat het weg is en dan ga ik ook proberen de foto's erop te krijgen.
Liefs van Lia en Huub en Gert-Jan en Anita

  • 22 Februari 2007 - 12:27

    Anneke:

    Ben jaloers! Maar mijn tijd komt nog wel. Geniet er maar lekker van. Na alle drukte hebben jullie dat wel verdiend. Kus Ann

  • 22 Februari 2007 - 12:38

    C&A:

    Jaja.....die huisjes zijn zeker al leeg ? Klinkt allemaal erg goed. Ik heb ook 1 keer business mogen vliegen, dan weet je meteen waarom economy zo goedkoop is (kan zijn).

    Ga lekker genieten daar en geniet van de lokale specialiteiten. Wij doen het wel met de magrat de canard :-)

    Groeten

    C&A

  • 22 Februari 2007 - 14:52

    Truus Petersen:

    Hallo lieverds,

    Fijn om iets van jullie te horen!!! Ja, business is SUPER!!! Ik heb het ook al 2 keer met Lia mogen doen, niet normaal, maar lekker!
    Geniet van alles, dikke knuf, Truus

  • 22 Februari 2007 - 15:39

    Lin:

    leueueueueuek die foto's!!!! meeeeeerrrrr!!!!
    XL

  • 23 Februari 2007 - 12:00

    Anneke:

    Wat een leuke foto's. Dat moet je mij nog even leren voordat ik op vakantie ga. Hoe je die verstuurt!! Veel plezier. Kus Ann

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gert-Jan en Anita

Wij gaan op een tweede Huwelijksreis to USA!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 26704

Voorgaande reizen:

20 April 2015 - 07 Mei 2015

Honeymoon

30 Oktober 2013 - 10 December 2013

We go to the Thai and the Laosianen.

30 Oktober 2013 - 10 December 2013

De horizon verleggen...

22 Januari 2010 - 20 Februari 2010

Retourtje Zwanenburg

18 Februari 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: