Honeymoon deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu Honeymoon deel 2 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu

Honeymoon deel 2

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Gert-Jan en Anita

27 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

De stekker is inmiddels gevonden de tablet opgeladen en wij bijna een week verder.
De dagen vliegen hier werkelijk. Woensdag zijn we naar een shoppingmall geweest met de bus. Thijs en Jeroen waren er ook maar weer niet gezien. Dat was ook niet de bedoeling, ieder trekt zijn eigen plan. De Amerikanen zijn goede verkopers. Er wordt je van alles aangesmeerd en ook opgesmeerd. Ik heb volgens de verkoper een paar rimpels, ja hehe 60! Maar daar kunnen ze iets aan doen. Mijn halve gezicht, onder mijn ogen, bij mijn lippen, boven de wenkbrauw alles werd met crèmes bewerkt. En toen de spiegel voor het resultaat. Ger mocht het beoordelen. Ja hoor het werkt. Echt. Een keer per week de crème op en klaar. Ook je portemonnee, in Holland 400 euro per potje (ik moest er wel 2) in the USA maar 100 dollar per potje. Ik moet zeggen de volgende dag, bij het huwelijk, weinig rimpels. Dus toch potjes kopen.....?
De casino's trekken ons nog niet.
Donderdag, de dag van het huwelijk. Toch een beetje nerveus. Lang lopen trutten met mijn haar en kleding. Wachten op Thijs en Jeroen. Biertjes op de kamer genuttigd en toen belde de limodriver. Een mega limousine haalde ons op. Het was best nog wel een ritje naar de Gracelandchapel. Daar werd bij Ger een witte roos op gespeld en ik kreeg een boeketje witte rozen. Toen werden wij opgehaald door Elvis. Hij bracht Ger en de boys naar voren en ik moest achterin wachten. Al zingend bracht Elvis mij naar Ger! Oooooo Tranen! !! De ceremonie is vastgelegd op video en Elvis zong zijn 3 nummers vol overgave. Tussendoor hebben wij elkaar weer de liefde verklaard. Het was heel erg bijzonder. De limodriver bracht ons terug naar ons hotel en daar hebben wij het glas geheven en zijn met zijn 4tjes aan het buffet gegaan in ons hotel. Daarna hebben thijs en Jeroen ons roulette geleerd op een automatische tafel. En dat is mij niet tegen gevallen. Zeg maar, dat is leuk.... verslavend. Ik heb er 5$ in gedaan en ik heb er 5 van Thijs gekregen, als huwelijkscadeau. Daar spelen wij nu nog mee. En elke avond free drinks. We spelen een uurtje en doen een drankje.
Ik heb nog steeds 24$ op mijn ticket dus vanavond weer. Vrijdag bij ons zwembad gelegen. In deze hitte houden wij het een uurtje uit. Verder zijn we de strip op geweest. Die lopen wij elke dag wel voor een groot gedeelte. We lopen heel wat af.
Vrijdagavond zijn we naar de Jerseyboys geweest. Daar wilde ik in Nederland al heen maar daar is niets van terecht gekomen. In Las Vegas dus wel. Het was fenomenaal. Ongekend goed, en je wordt zo blij van die muziek.
Zaterdagavond zijn we naar Britney Spears in Planet Hollywood geweest, ook en topshow die ze geeft.
Qua shows kan het hier niet op. De laatste avond voor ons vertrek naar Holland gaan we The Blue Men nog zien. Het is zo genieten hier.
Vandaag zijn we met de huurauto naar Death Valley geweest. Wonderschone stilte en warmte. We waren goed voorbereid qua drinken en eten. De kleding schorte het wat aan. Ik dacht vanmorgen, laat ik voor deze valley eens wat vrolijks aan doen, een bloemetjes jurkje. Maar hemeltje het waait geweldig in de woestijn, niet slim. Toch maar foto's maken en zo af en toe in je slip staan, who cares?
Dat is wel vreemd aan de Amerikanen, topless op Zandvoort staan ze je te begluren, maar hier waar the money runs lopen ze met ducetape op de tepels op straat en in ienimini bikini's. Mij best maar doe in Holland dan niet zo tuttig. Wij gaan morgen reizen, als Holland weer oranje kleurt. Allemaal een fijne Koningsdag. Liefs van Ger en Anita

• 27 April 2015 - 08:43

Willem:

Lieve Ger en Anita,

ook ik heb bijna een traantje weg zitten pinken, hier achter mijn computer. Tsjonge wat vreselijk romantisch allemaal. En je reisverhaal is helemaal geweldig, zelfs ik zou weer bijna de reiskriebels krijgen. Helaas kom ik niet verder dan het Casino van Zandvoort en voor mij geen woestijnen meer, maar gewoon naar het strand. Ach....ook eigenlijk heerlijk.
    Sorry dat ik zo laat heb gereageerd, ben nogal druk met kamertjes poetsen en gasten opvangen. Ja ook op mijn bankrekening nemen daardoor het aantal credits gestaag toe.

Geniet maar lekker van jullie verblijf in Las Vegas,
    veel liefs van een jaloerse Willem

• 27 April 2015 - 10:03

Arthur:

Oooo daarom liggen al die rollen ducktape hier. Zal ze van de zomer uitdelen op de camping :-)
    Lang leve de Koning. Hoera Hoera Hoera

• 27 April 2015 - 13:05

Joost:

Fantastisch daar. Maar wij hier boffen ook. Want op tv is onze koning in Dordrecht. In een bootje, op de kade, in een ander bootje, in een kerkje, op een pleintje, op een ander pleintje: GEWELDIG!! SPANNENDE TV!!
    Las Vegas is er niks bij.
    Genieten daar mensen en tot ziens in Zwanenbrug.
    Joost Prinsen

• 27 April 2015 - 14:13

Anneke:

Heerlijk zonnige kingsday hier maar fris. Goed ingeslagen voor Lou. Fijn dat jullie zo genieten. Ongezellig alleen naar de film... mis je. Nu reizen en trekken. Klinkt afwisselend. Casino's, dode valleien, winkelen, voorstellingen en shows. Wat een prachtige kraal aan jullie ketting vol herinneringen. Zoen van (schone) zus.

• 27 April 2015 - 19:33

Oscar:

Klinkt allemaal super! gefeliciteerd met jullie tweede huwelijk! Liefs

• 27 April 2015 - 19:33

Ben:

Leuk jullie belevenissen te lezen. Ben benieuwd naar de weddingmovie. Goeie terugreis en tot ziens, Ben

• 27 April 2015 - 22:43

Inge:

Geniet nog maar lekker van je 2de honeymoon, of heet dat voor de 2de keer een honeyson?

groeten Inge

• 27 April 2015 - 22:44

Inge:

Typ foyt! Honeysun

• 28 April 2015 - 20:18

Lia Braber:

Dat klinkt allemaal erg goed. Genieten dus!
    Heel veel liefs
    Huub en Lia