Amerika and the Honeymoon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu Amerika and the Honeymoon - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gert-Jan en Anita - WaarBenJij.nu

Amerika and the Honeymoon

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Gert-Jan en Anita

24 April 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een goede vlucht naar Las Angeles met KLM gingen wij met Delta naar Las Vegas. Ik was er al een beetje voor gewaarschuwd en dat scheelt toch voor een ex-vliegangstige, Delta is zeg maar "anders". Weinig personeel, geen tijd ofzo voor een drankje en de stewardess droeg stretch laarzen met hakken! Nou in geval van nood mag zij echt de glijbaan niet af. Dat hoefde ook niet maar het was wel een bumpie vlucht.
In Las Vegas aangekomen zijn we met een bus naar ons hotel gereisd. Dat werkt perfect. Opgefrist en uitgepakt zijn we nog even de strip op gegaan en hebben een hapje gegeten.
Geen probleem met het tijdsverschil zijn we dinsdag gaan wandelen over de strip. Ons hotel zit aan het einde dus er valt veel te lopen. We hebben wat reusachtige hotels bekeken. Het begint met gokhallen zo onmetelijk groot, gelijk aan een voetbalveld. Ongelooflijk wat je daar ziet. Shocking. Mensen met kaartjes om hun nek die aan een koord in de moneymachine gaan. Daar staat hun geld op, eventjes en dan is het van het casino. Je mag ook gewoon roken in de casino's. Dat valt mij tegen. Zelfs in openlucht stadions mag niet gerookt worden maar waar het geld rolt! Who cares.
Verder zijn de hotels prachtig van binnen, compleet nagebouwd San Marco plein met gondels En zangers. En prachtige shops, voor als je wel in het casino wint.
We hebben deze zoveel gewandeld dat we de volgende dag spierpijn hadden. De mensen zijn hier erg beleeft, jong en oud. Jonge mensen staan op voor de oudere onder ons in de bus. Een zebrapad heeft echt een functie, de automobilist stopt. Zal wel een mega boete opstaan. De straten zijn schoon terwijl er wat verorbert. Jammer dat ze zo weinig tijd nemen om te genieten van het eten. De auto's zijn onmogelijk groot. Er moet iets gedaan worden aan de luchtverontreiniging maar op Amerikaanse steun met deze auto's hoef je niet te rekenen. Wij, Nederland, zijn het braafste jongetje uit de klas.
Dinsdagavond zijn we naar Fremont, het oude Las Vegas geweest. Dat is kneus, veel straatmuzikanten, jongleurs, streetdancers en ander vermaak. Thijs en Jeroen waren daar ook maar wij hebben ze niet gezien. Voor wie het niet wist, Thijs en Jeroen zijn hier toevallig ook een week.
Helaas moet ik het verhaal even een nachtje stoppen. Mijn batterij is leeg en ik kan de stekker (hihihi) niet vinden. Ger slaapt al dus geen goed idee om de hele kamer op zijn kop te zetten. Liefs van een happy couple.

• 24 April 2015 - 10:10

Ingrid:

Hai lieverds,

klinkt goed allemaal, fijn dat jullie zo genieten!

liefs Ingrid

• 24 April 2015 - 10:23

Martin:

Heerlijk dat jullie het naar je zin hebben.
    ja de afstanden zijn giga, dus de spiertjes worden op de proef gesteld.
    geniet.
    liefs Thea & Mart.

• 24 April 2015 - 10:36

Robin:

Klinkt heel goed!! Geniet van alles! enne... Jullie hoeven niet de braafste kindjes van de klas te zijn, want what happens in vegas stays in vegas (haha)!

Liefs Robin

• 24 April 2015 - 11:33

Arthur:

Hallo hallo

Dat klinkt allemaal erg leuk. Het is een stad die je gezien moet hebben
    Geniet er lekker van en veel plezier.................en gooi er wel een keer een muntje in hè

Groeten
    C&A

• 24 April 2015 - 11:56

Lia:

Dat klinkt allemaal hartstikke goed.
    Inmiddels hertrouwd en Thijs en Jeroen ontmoet? Was het mooi? En de limo? Geniet er maar lekker van en de fotot's gaan we zien als je weer thuis bent.heel veel liefs Huub en Lia

• 24 April 2015 - 14:22

Annie En Hen Witjes :

Zo te lezen gaat goed en vermaken jullie je uitstekend nog veel plezier Gr,

• 25 April 2015 - 14:51

Ineke Knuvers:

Een heel binzondere tijd samen. Kijken uit naar de verhalen van het bruidspaar!!! X

• 28 April 2015 - 08:43

Rinus En Joke :

Hoi tortels wat een feest om dit allemaal te beleven geniet ervan. Bedankt voor julie reactie van 27 april liefs Rinus en Joke

• 01 Mei 2015 - 16:09

Pauline En Sjoerd:

Lieve Bruidspaar
    Geweldig om de berichten allemaal te lezen. Wij verheugen ons ook op de trouw video Vegas Style te mogen zien. Bijzonder. Geniet ervan en bedankt voor de mooi geschreven reis verslag.
    Liefs xxx